2014 m. balandžio 15 d., antradienis

Didžiausia pasaulyje vertybė - šeima !

Mano šeima man - nuostabiausias dalykas, kokį aš turiu savo gyvenime. Šeima man reiškia labai daug. Mano šeima man yra tai, dėl ko aš bet ką padaryčiau. Taip, dažnai su jais pykstuosi. Taip, kartais atrodo, kad jų nekenčiu. Tačiau jei jų nebūtų .. nebūtų ir manęs. Negalėčiau būti be savo šeimos. Jie yra mano gyvenimo dalis. Didelė gyvenimo dalis. Myliu juos labiau už viską! 

Tėtis. ♥
Myliu jį iš visos savo mažos širdutės. Jis pats nuostabiausias Tėtis visoje planetoje! Tikrai. Tai vyras, kuris mane myli, kuris mane saugo, rūpinasi manimi, pildo (beveik) visus mano norus. Tai vienintelis vyras, kurio tikrai niekada gyvenime nenustosiu mylėti. :) Jis gali padaryti bet ką - sukonstruoti supynes, sutvarkyti sulūžusius daiktus, suremontuoti mašiną, pastatyti namą, supinti man kasas, pagaminti maisto ir dar milijoną kitų dalykų. Auksinių rankų ir begalinio gerumo žmogus. Tai mano didvyris, mano pirma gyvenimo meilė, mano pavyzdys, žmogus, kuris mane auklėjo, ir vis dar auklėja, tai žmogus, kuris visuomet bus mano širdyje. 
Kol Tėtis gyvas - nieko nebijau. Tai vienintelis vyras, kuris niekada neįskaudins, nepaliks manęs vienos. Nesvarbu kiek pykčiausi su juo, kiek bartumėmės, kiek besiginčytume, tačiau ta meilė, na, ji niekada nedings. Kad ir kas bebūtų. 

Mama. ♥
Ji vienintelė. Tokią Mamą turėti - Dievo dovana. Ji užjaučia, ji supranta, ji myli, pataria, paguodžia. Ji nuostabi. Mama. Kiek daug telpa šitame žodyje. Meilė, šiluma, rūpestis, patarimas, užuojauta, dėkingumas.. Jos dėka esu čia. Jos dėka rašau jums. Jos dėka gyvenu, mokausi, myliu, augu, tobulėju. Devynis mėnesius ji nešiojo mane savyje, dieną naktį. Nei minutei nesuabejojo mano gimimu. Dėkinga jai būsiu visą gyvenimą.. Apie Mamą galėčiau rašyti ir rašyti, tačiau užtenka pasakyti tai, kad Myliu Ją be galo. !

SESĖĖĖ! 

Mano mylimiausia, vyresnioji sesutė! Mano pavyzdys. Mano „dvynukė“ (visi sako, kad mes kaip dvynės, o mes sakom, kad mes nepanašios). Ji lyg antroji Mama man. :) Nuostabi sesė. Kai reikia, pridengia mane, kai reikia, aš pridengiu ją. Visada užtaria. Paguodžia, pataria man. Dažniausiai puikiai sutariam (neslėpsiu, būna ginčų). Pasitikiu ja labiausiai iš visų gyvenančių pasaulyje. Galiu jai išsipasakoti ir tikrai žinau, kad visada sulauksiu užtarimo, palaikymo. Nekeisčiau jos į jokią kitą sesę. Tobuloji mano! ♥





































Ir galiausiai - brolis! 

Jauniausias mūsų šeimoje. Jį tėvai, mano ir sesės manymu, labiausiai myli ir labiausiai gina, todėl mes su sese kaip ir „susimokiusios“ prieš jį. :D Ką padarysi. Dažnai pykstuosi su juo, bet šiaip vis vien jį labai labai myliu. Juk jis mano jaunesnysis broliukas. :) Kada nors, kai užaugs, galbūt galėsiu pasigirti stipriu, išauklėtu broliu, kuris gins mane nuo visų blogų vaikinų ir šiaip visokių blogybių. O dabar, mes juo rūpinamės. :)) (Čia viena iš tų nuotraukų su juo, viena iš tų 3 turbūt, pati normaliausia..)




















                                                                     Tai tiek šiam kartui. :))) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą